Nog een dag te gaan! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Ezra Landman - WaarBenJij.nu Nog een dag te gaan! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Ezra Landman - WaarBenJij.nu

Nog een dag te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Ezra

08 Februari 2015 | Nederland, Sittard

Wat hebben we lang moeten wachten maar wat is het wachten snel gegaan, morgen gaat mijn grote droom werkelijkheid worden!

Op buitenlandse stage naar Ghana!

Na een te gek afscheidsfeest met gekke maar te-gekke cadeau's, maar toch stiekem geen afscheid te kunnen nemen...met vrienden 4 momenten in een week "elkaar de laatste keer zien" en steeds weer nieuwe redenen verzinnen... heel wat etentjes buiten de deur...ben ik nu denk ik toch wel voorbereid genoeg om te kunnen gaan! haha

Ik denk...maar weet wel zeker dat het een super ervaring gaat worden!

Maar.... vrees niet!... Ik hou dit blog bij voor de nieuwsgierige die mee willen kijken....

Lees jij mee met mijn avontuur?

Tot over een aantal dagen........als ik internet heb....

Ps. Iedereen overigens nog bedankt voor het leuke vriendjes-vriendinnetjes boekje!

  • 09 Februari 2015 - 13:53

    Marjoleintje:

    Naissss ik ga je volgen!!!
    #stalken

  • 10 Februari 2015 - 13:59

    Corrie:

    hoi ezra ik ga je zeker volgen met je mooie momenten in ghana veel plezier met je mooie stage

  • 09 Maart 2015 - 13:18

    Zahraaa:

    Supper leuukk!!!! ik volg je nuu!! hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ezra

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 9293

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 01 Juni 2015

Nurses for Ghana

Landen bezocht: